Thrive Hearing Control

Yderligere hjælp

Oversigt

Opsætning

Info-videoer

Kompatibilitet

Yderligere hjælp

Ofte stillede spørgsmål

Hvor kan jeg få smartphone-kompatible høreapparater med Thrive Hearing-teknologi?

For at få fat på et smartphone kompatibelt høreapparat med Thrive, skal du blot kontakte os på tlf. 4581 4004, eller sende os en e-mail.

Hvordan tilsluttes smartphone-kompatible høreapparater til Thrive-app'en?

Sammen er vores smartphone-kompatible høreapparater og Thrive-app’en udviklet til at levere den mest personlige lytteoplevelse nogensinde med problemfri tilslutning til dine foretrukne digitale enheder og trådløst tilbehør. Se opsætningsvideoer her

Hvilke sprog er inkluderet i oversættelsesfunktionen?

Funktionen er kun tilgængelig med Livio Edge AI-høreapparater. Kræver internetforbindelse.

  • Arabisk
  • Kinesisk
  • Tjekkisk
  • Dansk
  • Hollandsk
  • Engelsk
  • Finsk
  • Fransk
  • Tysk
  • Græsk
  • Hebraisk
  • Hindi
  • Ungarsk
  • Indonesisk
  • Italiensk
  • Japansk
  • Koreansk
  • Norsk bokmål
  • Polsk
  • Portugisisk
  • Rumænsk
  • Russisk
  • Slovakisk
  • Spansk
  • Svensk
  • Thai
  • Tyrkisk
Hvilke talekommandoer og spørgsmål kan jeg stille Thrive Assistant?

Du kan bruge talekommandoer og stille spørgsmål knyttet til Thrive-app’en for at kontrollere dine høreapparater eller angive påmindelser.

  • Her er nogen eksempler:
  • Skift program til “restaurant”
  • Dæmp mit høreapparat
  • Øg lydstyrken
  • Påmind mig om at tage medicin hver dag kl. 22:00
  • Hvor finder jeg fejlsøgning?

*Taleaktiverede høreapparatfunktioner og påmindelser er eksklusivt for Livio Edge AI og Livio AI.

Kontakter Faldalarm min læge eller redningstjenesten?

Nej, faldalarmen er alene et værktøj, som kan bidrage til at videresende visse oplysninger til en eller flere tredjepartskontakter, som brugeren har identificeret.

Thrive-app’en kommunikerer ikke med redningstjenesten eller giver nogen form for nødhjælp og er ikke en erstatning for at kontakte den professionelle redningstjeneste.

Driften af Thrive-app’ens faldalarmfunktioner afhænger af trådløs tilslutning af både brugeren og brugerens udpegede kontakter, og funktionen sender ikke en meddelelse, hvis Bluetooth® eller mobilforbindelse går tabt eller afbrydes på et tidspunkt i kommunikationsforløbet.

Forbindelsen kan gå tabt i en række situationer som f.eks.: en parret mobilenhed er uden for høreapparatets rækkevidde eller mister på anden måde forbindelsen til høreapparatet; høreapparatet eller mobilenheden er ikke slået til eller har ikke tilstrækkelig strøm; en mobilenhed er i flytilstand; en mobilenhed fejler; eller dårligt vejr afbryder en mobilenheds netværksforbindelse.

Er Faldalarm-funktionen reguleret som medicinsk udstyr?

Nej, Faldalarm-funktionen er designet og distribueret som et almindeligt sundhedsprodukt.

Faldalarm-funktionen er ikke designet eller på nogen måde tiltænkt til at skulle opdage, diagnosticere, behandle, helbrede eller forebygge nogen bestemt sygdom eller bestemt medicinsk tilstand og er ikke rettet mod en specifik gruppe.

I stedet er Faldalarm-funktionen designet til at opdage, at en bruger muligvis er faldet, og prøve at sende en tekstbesked som reaktion på en sådan hændelse af hensyn til brugerens generelle helbredstilstand.

Hvis du vil have mere information om Thrive Hearing-app’en:

PDF dokumenter til download

Det er let at komme i gang

et|icon_comment_alt|v

Tal med ekspert

Ring til os
på 4581 4004.

Prøv gratis i 14 dage

Prøv vores høreapparater gratis i 14 dage
Prøv nu >